نمای سنگی پروژه رامین

نمای سنگی پروژه رامین
عنوان پیشرفته

توضیحات پروژه

نمای سنگی پروژه رامین در منطقه 1 تهران حوالی الهیه میباشد. شروع کار پروژه ابتدای سال 98 کلید خورد و تا پایان سال 98 بصورت صد در صد نمای جنوبی و شمالی به پایان رسید. مالک محترم آقای سماواتی و طراح و آرشیتکت نما مهندس علی موسی پناه میباشد. نوع سنگ مصرفی پروژه تراورتن آتشکوه درجه سوپر میباشد. این نما تلفیقی از نمای مدرن سنگی و کلاسیک میباشد. سادگی در عین زیبایی. مراحل ابزار زنی حدودا 4 ماه به طول انجامید. ابزارهای سنگی بصورت صددرصد آماده از کارخانه به محل پروژه ارسال شد و در محل پروژه هیچ گونه ابزار زنی صورت نگرفت. پروژه رامین یکی از ده‌ها پروژه اجرا شده توسط مجموعه سنگ لوکس میباشد. سایر پروژه‌های اجرا شده سطح شهر تهران در آینده بر روی سایت بارگزاری میشود.

عنوان پیشرفته

مشخصات پروژه

نام پروژه : رامین
محدوده : الهیه
مالک : آقای سماواتی
طراح : علی موسی پناه
نوع سنگ : آتشکوه سوپر
مدت زمان اجرا : حدود یک سال
عنوان پیشرفته

تصاویر پروژه

عنوان پیشرفته

توضیحات اجرایی

نمای سنگی پروژه رامین از مرحله محاسبه سنگ و برش تولید سنگ ، ابزار زنی ، اجرا و نصب نما بصورت کامل در مجموعه سنگ لوکس انجام شده است.

در قسمت پایین تصاویر رندر سه بعدی پروژه را میتوانید با نمونه اجرا شده مطابقت دهید.

در این پروژه تقریبا صددرصد نقشه و رندر اجرا و نهایی شد.

عنوان پیشرفته

سخن آخر

تیم سنگ لوکس با تجریه چندین ساله و اجرای انواع نمای سنگی در سطح کشور از مرحله طراحی تا اجرای کامل و تحویل پروژه در کنار شما میباشد. با تجربه و پیشرفت صنعت سنگ همیشه سعی در این بوده بهترین نتیجه کار برای کارفرمایان عزیز را فراهم کنیم. برای مشاوره و راهنمایی های بیشتر با ما در تماس باشید.

ادامه مطلبپروژه نمای کلاسیک کاشانک

پروژه نمای کلاسیک کاشانک

ادامه مطلبنمای سنگی پروژه رامین

نمای سنگی پروژه رامین

ادامه مطلبنمای سنگی پروژه ونک

نمای سنگی پروژه ونک

عنوان پیشرفته

شبکه‌های اجتماعی